wtorek, 3 listopada 2015

listopadowe blogowanie dzień 3 - pycha

Moja znajoma Makneta, ogłosiła wyzwanie 30 dni blogowania w listopadzie - na każdy dzień wymyśliła inne słowo, które ma się stać tematem posta. Początkowo stwierdziłam, że nie podołam (myśląc o robótkowym blogu), ale tutaj może to się udać.

Oto tematy zabawy:
Zaczynam od trzeciego dnia - i od razu trudne... Dlaczego? Bo tematem dnia jest:

PYCHA
wg wikipedii  – pojęcie i postawa człowieka, charakteryzująca się nadmierną wiarą we własną wartość i możliwości, a także wyniosłością. Człowiek pyszny ma nadmiernie wysoką samoocenę oraz mniemanie o sobie. Gdy jest wyniosły, towarzyszy mu zazwyczaj agresja.

Czy znajduję takie cechy u Addika - myślę, że nie. Z pewnością nie ma on nadmiernie wysokiej samooceny ani mniemania o sobie - po tych wszystkich latach utwierdzania go w przekonaniu, że jest niegrzeczny, trudny, głośny, złośliwy, wredny itp. jego wiara w siebie dopiero nieśmiało kiełkuje - dopiero zaczyna wierzyć w siebie i swoje możliwości. A agresja jest objawem czegoś zupełnie przeciwnego...

Teraz kusi napisać o innej osobie, która zajęła dużo miejsca w naszym życiu i której pycha jest z daleka widoczna i swojego czasu była uciążliwa, ale nie bardzo mam ochotę i w tym miejscu zostawiać ślady po niej. Tu ma być nasze nowe - dobre - świadome życie.

I co? koniec postu? Zajrzałam jak temat ujęła Magda - i aż się uśmiechnęłam - nie o taką pychę jej chodziło :))))
Pycha czyli coś pysznego - wspaniałego !!!!
To już można się rozwinąć. Magda pokazała najpyszniejsze wzory do wydziergania - ja też bym mogła o wzorach i wełnach dużoooo, ale tutaj nie ta bajka, więc będzie dosłownie - o jedzeniu.

Mój Addik akurat z tym nie ma problemu - od małego lubił próbować nowych smaków, jadł chętnie i dużo i dziś też nie mogę narzekać. Je w zasadzie większość rzeczy.
Ma też swoje od pierwszego razu, ukochane dania - podaję w kolejności w jakiej mi przychodzą do głowy:

*panna cotta (pokochał tą z torebki, ale spróbował prawdziwej i też kocha)

*ciasto 3 bit (nawet jak się nie uda to jest pysznie)

*jajka w każdej postaci (np w niedzielę rano 3 na miękko, a w ciągu dnia jeszcze 5 na twardo)

*surowy sos do pizzy, w którym macza starty ser (nie umiem wytłumaczyć, ale uwielbia to)

*klopsiki z ikei

*ukochana zawsze i wszędzie - kanapka z serem i keczupem :)

A na koniec zostawiłam zestaw, który u innych wzbudza najpierw zdziwienie i lekki niesmak, a przez Addika zawsze jest kwitowany słowem "pyyyyycha"!!!!

Co to takiego?   FRYTKI maczane w SZEJKU :))))




6 komentarzy:

  1. u nas czasem tez zdazaja sie dziwne kombinacje- np. chleb z serem i dzemem...
    musze kiedys to ciasto 3 bit wyprobowac- jeszcze nigdy nie jadlam
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ser z dżemem uwielbiam :))
      A 3 bit polecam - mało pracy, a i efektowne i pyszne (tylko te kalorie...)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Moja koleżanka jadła frytki z lodami z Maca, więc z szejkiem mnie bardzo nie dziwią :D Mój brat eksperymenty z kuchnią zaczynał od placków ziemniaczanych z nutellą. Ale sam doszedł do wniosku, że coś jest nie tak i więcej do tego tematu nie podchodził ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak nie takie dziwne to moje dziecko :)
      Placki ziemniaczane z nutellą...no to większy kaliber
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Ale dania :)
    Mój smyk jadł swego czasu pierogi ruskie z ketchupem, albo pierogi truskawkowe bez truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Keczup się nadaje do wszystkiego :)
      A odnośnie pierogów to moi chłopcy bardzo lubią gołąbki pod warunkiem, że będą odwinięte z kapusty. I pulpety z farszu nie wchodzą w grę ;)
      pozdrawiam

      Usuń